trög.

jjag är tröööög. Idag var jag Olivia och Tuva på medis. Det var skojs. Vi var vid valstugorna först. Sen kooommm gabbis o julia och julias lillsis. Vi gick runt och tog godis o knappar. Sen frågade vi vad dom tänkte och tyckte om betyg och skola och sånt. Sen gick dom och då gick jag olivia och Tuva in i söder-hallar-na, där var det ett tjejgäng (colabrudar asso (hostelihosthosthosthost) Dom var typ lite olika unga, men iaf inte lika stora som oss! :) kanske 1 år mindre :D Dom trodde att dom var lite coola så när vi åkte hiss upp och ner så stirrade dom och pekade piiip till os! Då skrattade vi och vinkade snällt och fint tillbaks. :) Sen så när vi gick förbi dom så stirrade dom på oss och då STIRRADE! vi tillbaks xD Sen följde dom efter oss xD Vi var lite för coola för dom asso. Sen så tog vi helium balongaer och sög in heliumet och lät fint. Då kom några från AB med sina trix cyklar (försökte vara coolish som vanligt) och så sa en kille "kör jakob kör" med mörk cool röst. Och nu sög jag in helium och skrek "KÖÖÖÖR KÖÖÖR" med min mycket vackra och mycket pipiga röst c: Då skrattade Tuva och Olivia ihjäl sig :) Nu ska jag gå på toa. Såååå jag bloggar mer sen :)


CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON