Morgon bloggning :o

Tja tjo.

Hade konstigt nog lite ganska mycket tid så jag hinner nog köra en liten morgon bloggning. :D Haha nejmen.

Jag gick upp halv 8 och typ åt frukost och gjorde mig i ording.

Typ när som helst kommer byggarbetare till oss, dom ska typ hacka färg, måla väggarna och slipa och lacka vårt golv i köket -.-

Asso visst, det är skönt att fåre fint i köket men jag pallar värkligen inte ha bygggarbetare hemma varje dag (förutom helger ;P) i typ 2 veckor?

Men nu måste jag dra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON