Skridskor med moder :D

Heej. Har inte hunnit blogga för att Maya Blanca och Leona var här sen sov jag hos Blanca och så. Men nu är jeg hemma en stund. Igår var det taco middag hos Blanca. Jag och Maya åt där sen gick hon hem och jag sov där. Det blev ganska sent. Det kommer nog bli svårt att vända på dygnet men men.
Senare i kväll typ så kommer jag lägga upp bilderna från igår och förrgår. Så då blir det en del bilder :)
Men nu idag så ska jag och Mamma till kungsan och åka skridskor. Kul kul kul.
Bilden ser jätte konstig ut för den är typ tagen helt upp och ner med min mobil kamera, och allt är inte framme på bordet än. Inte bra. Men det är i alla fall en bild ;P
Gör ett inlägg lite senare och pratar om en sak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON