♥Snö♥Fotboll♥

Haha. Alla hatar vädret och snön typ. Men jag älskar det. Ni kanske inte viste det men jag älskar värkligen snö! Det började med att jag och Beata såg alla andra i klassen som är värsta fotbolls nördarna. Nejmen dom spelar liksom i snö regn hetta och allt jämt! Men så såg vi att dom spelade fotboll. Och vi typckte att det såg så mysigt ocg roligt ut liksom det var ju värsta vita landet. Så vi sprang ut. Sen kom Emma och Leona för vi tvingade dom. Så då sprang vi runt lite.

Ville bara säga att jag och emma är BÄST I HELA VÄRLDEN på fotboll! HAHAHA. Du skulle varit där. Men iaf så mongo konstig som jag är så blev jag ju såklart lite galen. Så sen när alla andra kom så blev det lite snöigt. Hehe.

Så asså det roliga var att jag kämpade faktiskt, och det var as kul! :d Haha, det roligaste var att alla skrattade åt mig! xD

Haha nu ska ni få höra dom roligaste sakerna som hände:

1. Det var frispark för vårt lag, och alla stog liksom som en gång framför målet och typ pratade om vem som skulle sparka eller så. Osso stog typ jakob thedde och william i målet. Och så kom jag, asså jag gick liksom lite konstigt och typ kollade ner i marken eller något. Sen så låg bollen där. Jag jag sparkade på den! Så jäfla grym asso. Grejen var att den kom liksom typ 1 meter. Och det gildes ju som vår frispark! Så efter det skrattade alla as mycket! HAHAH. Så kul var det :)
2. Varje gång vi gjorde mål så sprang jag där det var som mäst snö och slängde mig för livet! WOOOHHHOOO! Gissa om jag hade kul? :o
3.  Helt plötsligt så la jag mig ner i snön. Asså inte mitt på planen liksom, asso mer åt sidan. Sen begravde Emma mig med lite snö och så låg jag där ett tag. Det var väldigt mysigt faktiskt.

Iallafall. Nu blir det här väldigt lång. Men jag får inte glömma att säga att efeter skolan kom murand och bjutness hit. Vi hade piknik halv 4 med mig! Vi hade te bullar rån och annat gott! Det var mys. Sen gjorde vi lite annat xD HAha. Aja nu får ni någon fin bild.


Nån konstig mäniska.

Lyssnar på underbar musik! <3


Kommentarer
Postat av: agnes

Hej är jag en av fotbolls nördarna???? xD

Bara undrar lixom...

@ 2011-01-26 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON