Host host host.

Taxi.

Jaa, jag har typ inte bloggat på ett tag tror jag. Hehe. Men det ska ändras på! I helgen vare klassfest! Woohhoo. Det var skojj! Sen sov Leona, Beata och 'Emma här. Så det var as mys.

Igår typ satte vi på oss massa feta kläder och gick ut och rullade oss i snön. Sen gick dom och så sen på kvällen gick jag och mamma till något ställe där det skulle vara någon föreställning med någon komiker och typ rev biljetter. Idag efter skolan gick jag och köpe en liten ful present till present kalender i skolan.

Sen laga jag middag. Och nu ska jag väl gå och göra te för jag är sjukt hostig! SÅ jag måste ta massa mediciner.



Jusste igår var det ju första advent oxå!
JULEN ÄR HÄR! MUUUUMS.




Kommentarer
Postat av: Jenna

SARA ÄR GULLEPLUTT! <333


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-12-29 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON