1 Januari ;o

Nyårsafton var suverän! Nejmen, absolut sjukt nice! Först på kvällen gick vi på Indiskt restaurang med våra kompisar som nu har sovit här i 2 nätter. Jag blev sjukt mätt! Det var så grymt fantastiskt god mat. Det var inte första gången ja var där. Men första gången jag tog den maten som jag tog. Sen gick vi hem och kollade på tv och gjorde oss i ordning. Och senare gav vi oss av till en fest. Där stöpte vi i tenn. Det var faktiskt väldigt kul. För ni som inte vet så smälter man tenn ( det är typ någon slags metall) alltså bara en liten bit, men sen heller man ner det i en liten kastrull med kalt vatten. Och så stelnar det typ as fort. Och så blir det någon slags form typ. Asså egentligen ser det inte ut som något men man ska försöka tyda den om vad som kommer hända nästa år. Jag lägger in en bild på min sen. Sen fick man också skriva något man inte ville skulle hända nästa år och lägga i en kastrum sen ställde vi ut den på balkongen och tände på en smällare och kastade ner. Och så brann allt upp :)
Sen så klart gick vi och kollade på fyrverkerier. Vi var på bästa stället. Så dunder bra det var. Sen så helt plötsligt stog Jenna där bakom mig, som hade (var) på en fest i en lokal där bakom. Vi stog och pratade och kollade på fyrverkerierna lite :9 Sen blev det dans hos Joel och sedan dans hos den andra festen. Jaa, lyckat var det.
Men så klart måste det ju hända något dåligt. Och det var så att jag hade tagit med mig kameran för att fota fyrverkerierna och hoppades på att ta ganska coola bilder. Men då när jag precis tänkte sätta på kameran så kom jag på att jag hade glömt batteriet i laddaren hemma -.- Sååå dumt.
Hoppas ni haft en bra nyårsafton :)
En i alla fall hyfsad bild från mobilkameran :)
Har inga planer för idag, så vi får väl se :P

Kommentarer
Postat av: C A Y D E N S

SVAR: Tack så mycket snälla du! :) Din med! Haft ett fint nyår? :)



Kram!


URL: http://caydens.blogg.se/ @ 2011-01-02 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON