Länge sen.

Det var länge sen. Har typ slutat blogga :/ Fast ska nog börja nu igen :D Haha, som om någon skulle tycka att det var kul. Aja det underhåller mig iaf. xP Det har varit julafton jag har fyllt år och massor annat har hänt.
Det är loooooov! :D Så det är väldigt nice! Jag har fått en del klappar :9 det gillas. På födelsedagen. Alltså den 23 i förgår fick jag först lite presenter på morgonen sen på kvällen gick vi först hem till Joel (bror) och Samantha (brors tjej) Och typ drack lite julmust. Sen gick vi till en restaurang som heter Koh phangan. Där fotade jag mycket! Med min nya kamera som jag fick <: Så blir bilder sen. Men inte riktigt nu.
Sen igår vare julafton! <:D Myyyys såklart! :D Farfar, mormor, joel och samantha kom hit och firade med oss! Sen gick dom hem vid 9-10 men Joel och Samantha stannade ganska länge! Jätte mysigt vare! :D Då tog jag också väldigt mycket bilder som jag kommer längga in senare.
Nu är det då juldagen. Miranda har varit här och vi har gjort lite hitten och hatten :P
Här får ni en liten snygg webbkamre bild från nya datorn oxåå :9

Kommentarer
Postat av: Jenna

Snygga ni är :D


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-12-29 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON