Upptaget.

Heej, tänkte bara snabbt berätta vad jag har haft för mig nu dom allra senaste dagarna. Ja, igår så gick jag och Maya på badhuset, sen gick vi i lite affärer och kollade mellandags rean. Men lustigt nog så hade ingen av oss specielt mycket pengar. Så det blev inget shopping den dagen. Men i alla jordens fall, så gick vi hem till Maya och satt uppe hela natten och lekte runt på google. Sen gjorde Alva en mycket god pasta med sås sak till oss så vi satt i köket en del av kvällen också. Sen idag så gick vi tillbaks till butiker och köpte lite kläder som vi hade kollat in :)
Men nu till morgondagen! Det blir underbart kul. För det är nämligen så att först ganska tidigt på dagen ska jag gå och köpa en kjol och kanske ett par jeans, och sen lite senare kommer Leona, Blanca och Maya! Blir det awsome eller blir det awsome? Vi ska väl antigen bara chilla hemma eller så drar vi ut och hittar på något. OCh kvällen blir underbar. För vi ska göra sushi! Wooohooo! Bilder kan jag lova under kvällens gång.
Men nu får det vara nog om det. Ha det så gott så hörs vi imorgon.
Sånt här händer när man har bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON