spänning!

Heejs. Jag sitter vid pappas data :) Har varit grymt i helgen! Vi har bara flummat runt och haft fett skojj!  (XD) Lyssnar på någon konstig musik som mamma har satt på i matsalen där pappas dator nu står (det är en laptop) idag var vi föst här en stund sen gick vi till maya och sen hit igen. Först gick blanca sen leona och sen maya! Har tyå damsugit hela mitt rum typ as noga! I alla små hörn och överallt! Ansträngande! -.- Men jag kan typ inte lägga upp några bilder för jag har inga på pappas dator! Men jag kanske kan lägga upp någon bild från när jag var typ liten eller något!


OMG! Det är från när jag och Maya var på idol live i typ tvåan xD Paappa fick gratis biljetter :D

Amanda (Y)



Gotland! x) sitter på ett ställe där vi brukar bada! Det är en gammal hamn och så fins det en liten pyr! :D


Länge sen ♥

Men nu ska jag kolla på valgrejser och mysa med familjen :D
Mamma sa just att sverigedemokraterna kommer med i riksdan! Helt sjuk! jag ska döda dom D: Nu måste jag gå!


CU

Kommentarer
Postat av: Nessie

Hej hej fin blogg!!!

Jag har träffat din mamma:P

Hon jobbar ju på Riks;D

Min mamma med:P

Kram


URL: http://tkeh.blogg.se/ @ 2010-09-20 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON