snurrig.

Hejhej, idag var jag med jenna signe och miranda på ringen en stund. Jag träffa maya där! :)<3 Vi gick runt lite sen tog jag bussen hem. Är lite snurrig just nu. Händer så mycket hela tiden. Har olika läxor från olika håll så där är svårt att hålla reda på allt/alla. Men men, hoppas det blir bättre nästa vecka. Imorrn måste jag handla innan skolan börjar för att efter skolan ska jag och emma till grönan. Sen på fedag blir det antagligen grönan och kanske emmas land. Men vi får se, kanske bara grönan eller bara emmas land :) PÅ lördag blir det väll emmas land då ifall jag åker dit på fredag. Och söndag grönan så klart! Sista dagen dom har öppet! :/ Fullspäckad helg! Men nu måste jag sova för att orka med morgondagen :)


CU <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON