skriver med en penna :D

tjooobreee. Igår bloggade jag inte. Eller inte vad jag minns iaf. c: Igår var jag ijallafall först med typ karin gabbis thedde jakob tuva olivia julia emma hugo och massor. Sen var jag Thedde Tuva Jakob o Emma på medis och gjorde fina saker. Sen gick Tuva hem. Då gick jag Thedde jakob och emma runt lite till olika ställen. :) Idag var vi på T-centralen och så. För att vi skulle kolla på valstugorna med skolan, och min grupp hadde centerpartiet som inte finns på medis och några fler. Det var skoj för där fanns sverigedemokraterna. Och jag och dom flesta andra HATAR sverigedemokraterna. Så vi mobbade ut dom! Och dom blev lite rädda för oss. Och så var det några andra tjejer som var invandrare som också mobbade ut en kille :D Nice! Vi skrev att vi hatade dom :) Men då var det färdig snackat om det. för nu är det så jag och mamma har kollat på idol :D Och nu ska jag gå c: för att jag vill!


Så hej då!


CU :))))))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON