Maya <3

Är hoss maya. Igår kollade jag på film med mamma :) det var mysigt. Sen blev vi sjukt trötta så vi la oss i sängen och typ somnade på en gång xd Sen idag har jag oc maya varit på badhuset. Det var så coolt för precis när vi hadde hoppat i vattnet så var det så sjukt mjukt, det känndes typ som grädde fast det var väldigt klart och blått vatten. Det var jätte härligt. Fast det var bara en stund. Sen åt vi på burgerking.  Najsi najsi. Nu har vi ätit middag. Det blev pitzzzzza, det var så sjukt gott så jag tyå tvångs åt massa :c Men jag sk sova här. c: musigt. c: vi kanske ska kolla på vampyrer suger! :d har inte sett den :c men snart kanske. Men men....Jusste! Beata har klippt håret! Hon är så sjukt söt i kort hår! Finaste <3 Maya bygger med lego. Vi har lekt med hennes igelkott Gitzy! Den är så himla söt :P Men nu måste jag gå till Maya :) Kanske bloggar mer senare men annars.. GOOOOD NATTI NATTI! 


CU <3



älskar igelkottar :d <3

Maya lillebror Dante! sötaste barnet? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON