Hemmakväll med mamma.

shaaow. Blev ett väldigt fint inlägg förut idag. Tuva blev lite galen men jag är van xd <3 Nää hon är fin. Aja, efter skolan gick jag Tuva Olivia och Mira ( nya tjejen i klassen :D ) till medis. Vi var vid valstugorna och tog typ 1kg godis :9 Jag och tuva hadde tagit roser så jag hadde en ros i munnen och så dansade vi för folkpartiet och i slutet slängde tuva upp rosblad på oss! Det var så himla vackert! Jag tror olivia blev tåröggd! :) Men sen fick vi godis :D Sen var vi inne på söderhallarna. Och så var det dom där tjejerna som jag säker skrev om för länge sen. xD aja mina tuvas och olivias "BÄSTA" kompisar. haha, vi reta dom lite snällt. Sen träffa vi emma signe, jenna, miranda och gick och fyllde vattenbalonger :) Sen ja, stack emma, signe och jenna så jag tuva miranda ocg mira hadde lite kul. Sen gick jag hem och kollade på iadl och drack mig full på läsk. Och chattade med maya finaste. Imorrn blir det bäst! Ska träffa Maya och blanca på dagen och sen ska vi träffa leona lite senare och dra hem till mig och sova där! Sjukt mysigt! Har inte träffat blanca på typ 1 år :o MAya var inte så länge sen men saknar henne ändå! Leona träffade jag ju idag xd men det ska bli jätte kul. Men nu blir det för för långt! Såååå


CU



Älska bilden på mig och maya<3

Sötaste blanca för väldigt länge sen :) <3

Älskade leona oxå :) <3 sötnos


Kommentarer
Postat av: Leona

TA BORT BILDEN PÅ MEJ..... NU!!!!



SNÄLLASNÄLLASNÄALLASNÄLLA NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU


URL: http://varningfortont.blogg.se/ @ 2010-09-20 @ 15:25:18

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON