Tjotja.

Idag var det ingen som ville eller kunde vara med mig. Så jag gick hem och hadde tråkigt för mig själv. Men jag är van :/ Aja Theodor och Jakob är skyldiga mig pengar! Tyå hela tiden. För dom lånar och sen betalar dom tillbax och sen lånar dom igen xD aja nu får ni en sån här dagens grej igen. :)

Dagens humör: Utråkad. Men okej
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens makeup: typ lite mascara.
Dagens kram: venne
Dagens shopping: inget 
Dagens måste: göra matte läxa xd
Dagens vill (ha):
en choklad muffin och nån som gör matte åt mig 
Dagens vill inte: göra matte!
Dagens roligaste: Jadu.....tv? 
Dagens tråkigaste: Det mesta
Dagens finaste: Tuva ♥
Dagens ord: Fuuuun reklam :) 
Dagens flumm: Blev inte så mycket flumm men jadu..... 
Dagens klädval: Jeans tights (igen xd) Och en typ orange och nått randig långärmad tröja strumpor trosor och sånt trams... :)


Bra låt.



Nu måste jag värkligen göra matte och gå på toa!


Tack och Adjö - Körv i brö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON