Ont i benen?

Helluh. Jag har tyå jätte ont i benen. :S Hadde det när jag vaknade imorrse. Men aja. Idag var jag först på ett sushi ställe med Tuva och Hugo och köpte 2 bitar men fick en extra ;P VI satt där så vi fick typ massa wasabi och så tog vi mängder med soja. Så jag åt sushi misosoppa soja, ingefära och wasabi. Tuva och hugo åt/drack soja misosoppa och wasabi! xD Hugo tog en sjukt stor klump wasabi och stoppa in i munnen! Sen typ dog han och drack 10? (xP) glas vatten. Sen gick vi till ringen och hängde på BR i typ nån/några timmar. Det var skojjs. Vi tog massa bilder så dom lägger jag upp snart. Har gjort lite vackra HISS O DISS bilder eller vad man nu säger. Så snart blir det hiss och diss.














Hehe. Aja nu ska jag ladda upp bilderna sååå ja CU later aligator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON