Mamma <3

Hejsvej. Har inte skrivit på länge, känns det som iaf.... Aja igår fyllde älskade mamam år. Grattis <3 Vi var på någon fint (dyrt) ställe! Men det var as goood mat! Skrev lite snygga saker i deras gästbok :D Iad g har jag kölpt en halstuk gjort no läxa och tittat på tv. Börjar 8 imorrn (apa) så jag måste typ gå och sova snart D: Imorrn ska jag nog sova hos maya! För på torsdag ska jag maya och leona vara med i nån liten film snutt som ska vara med i en teater som mayas mamma håller på med :D Det blir as kul! Så jag är ledig från skolan! NICE! slipper en as jobbig sak på matten! Men nu blir det ont i arm så hare gött!

Hej då lilltå <3


Fail bild på lilla trötta jag :S

min älskade halsduk! Så himla mysig!

Sara goes crazzy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON