Lycklig.

Känner mig glad. Nu är jag typ klar med läxorna. Och så är det as nice dag imorrn och sen är typ liksom lördag! Och sen söndag och halloween! Och det blir grymast! Sen hööööööööstlooooov! Fyfan va nice! Idag vare ballet med leona :D Leona hadde sagt dagen innan att det var bra om man hadde typ tights. Och utmanat killarna att ha det med. Och dom var så himla coola/modiga! Och sen kommer killarna i 6D och skrattar åt dom och typ skriker fjolla och andra fula ord! Fatta hur sura vi blev! Vi skälde ut dom som fan och skrek åt dom. Alla skrek TÖNTAR samtidigt till dom! Och sen pratade gumpa läraren med dom. Gud dom är så dumma. Men iaf det var skojj med ballet. Imorrn äre mentorsdag! SÅ himla nice! Jag tror inte att vi har några vanliga lektioner! Vi ska måla om i vårt klassrum! Det kommer bli så himla snyggt! Vi ska ha typ helt färglatt! :D Sen kanske jenna ska sova hos mig. Men ikväll åt jag och mamma sushi på något ställe det var mysigt. Men nu måste jag dra, så hare gött!

Hej va knas - me senapsgas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON