Ehhm jaaaa..... eller nååttt.

Hej på just dej! Bloggar inte lika ofta längre men har varit ganska mycket plugg på sista tiden :/ Jusste jag tappade min mobil i en grotta sen dagen efter hittade jag den! Så de va nice! Jusst nu sitter jag och chattar/mailar med dom underbara beata, jenna och emma typ. Eller mest. På söndag är det halloween! Ska gå bus eller godis med några fina tjejor. Imorrn blir det ballet på gympan med Leona den söte. Det blir kul. Kommer vara as kul att se killarna! Är inte så ofta man ser en kille dansa balett men det är coolt! Jaaa jag har inte så mycket att skriva..... Jusste min kamera är typ trasig! D: Så blir inte så himlans mycket bilder men men ni får stå ut. Nu måste jag dra. Men hare gött.

Hej då - trampa på.



En bild kan ni alltid få :) Kattungar från i sommras (tagen med mammas kamera) Mina sötnosar! <3

Kommentarer
Postat av: jennapenna <3

Söööööööta :D <3


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-10-28 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON