DAGEN ÄR KOMMEN! :D

Fan vad jag är glad! lyssnar på musik HÖGT! Och bara softar! För om ungefär i och en halv timme ska jag möta dom bästa! Beata, Leona, Miranda, Jenna, Signe och Emma! Älska. Vi ska dra hem till bjutness och sen ska vi handla tacos och annat gött kanske. Sen ska vi såklart gå bus eller godis! Vi kommer vara så sjukt läskiga! Jag ska vara clown, men asså ingen snäll glad clown utan typ en läskig mördar clown eller nått :D Sen ska vi bada bubbelpool och bara hare nice! Har packat två resväskor! xD Haha, jusst nu chattar jag lite. Men här får ni lite snygga bilder:


Jag ska utomlans? Hahah xD




Måste dra nu! ?Ha en läskig halloween!

Hej då - lilltå

Kommentarer
Postat av: Jennapenna

sv: Hihi, jaaa vad kul det var. :D

Och vi var ju faktiskt läskiga. <3


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-11-01 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON