Blanca ♥

Var ett tag sen jag bloggade men iaf igår var jag med några underbara mäniskor som kallas Tuva Karin Linn Hugo Anna. VI gick i tunlar och källare hela dagen! Så jävla läskigt (och mörkt) det var asså! Men så klart var karin inte ett dugg rädd bara as modig och struntade i om det kunde ramla stenar och sitta mänsikor i grottan! xD Aja as kul iaf. Sen så var jag hemma och hadde myys. Idag ska jag träffa blanca! Det var evigheter sen! Har saknat henne enormt! Men jag ska möta henne snart så jag måste nog göra mig i årdning! Hare gött.


Alltid bästavän. ♥




Ses.

Kommentarer
Postat av: Artan

Fin bilder! Vad gör du i helgen?

puss!


URL: http://artanart.blogg.se/ @ 2010-10-23 @ 19:18:00

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON