Test.

Något test som jag tog från jenna som jag kände för att göra.


Vad heter du? Sara
Vilken hårfärg har du? Blond
Vilken ögonfärg har du? Typ gröna :)
Favorit kläder? Asså jag har nog inga favorit kläder typ.
När var du senast med din kompis? I förrgår
Hur tar du dig till skolan? Går
Hur många syskon har du? 2 bröder
Hur många år är du? Snart 12 :P
Vart ska du fira julafton i år? Hemma med släkt och så antagligen
Vilken årstid gillar du bäst? Typ sommar och kanske Vinter ibland >:) Och vår och höst! Det är svårt att välja :0
vem ringde dig senast? Pappa
Vad har du för favorit-film? Oj då, det är många de.
Vad för kläder har du på dej just nu? Nån pyamas. :)
Vilken är din favorit-färg? Men gud jag har värkligen ingen favorit färg! Gillar så många
Vad har du för favoritmat? Sushi.
Vad stod det på ditt senaste sms du fick? Min mobil är urladdat så kan inte kolla xd
Vad gör dig glad? Oj, snälla kompisar, men typ roliga saker, presenter och annat trevligt :)
Vad gör dig arg? Elaka mäniskor, idioter, krig, slagsmål, och annat dumt.
Vilken frisyr har du nu? Liksom typ snelugg och lite sådär halvlångt utsläppt. :P
Om du fick byta namn, vad skulle du vilja heta då? Oj! Vet inte, typ nisse :D
Vad är du rädd för? Mörker, spöken, läskiga gubbar och sånt :S
Vad är ditt favorit-godis? Gillar typ det mästa men kanske sura och choklad :)
Har du glasögon? Nix

Ja det var det. :) Nu ska jag på toa. HAhah nämen bye.

Kommentarer
Postat av: leona

asså man ser inte vad det står när du skriver med sån där text...


URL: http://varningfortont.blogg.se/ @ 2010-11-04 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON