Test.

Tagen av maya.

http://mayanord.blogg.se/


1. Vem är du? Sara
2. Ålder: 12 i december
3. Personlighet: Konstig :)
4. E-post: Har många
5. Stjärntecken: Stenbock
6. Jag kommer från: Stockholm
7. Jag bor: På Söder.
8. Mentalitet: ?
9. Civilstatus: Singel
10. Spel? whut?
11. Mac eller PC? Oj, mer van vid PC men Mac är också bra xd
12. 1024*768 eller 800*600? hahha, va?
13. Internet Explorer eller Netscape? Internet Explorer, men helst firefox! ;D
14. Din bästa egenskap: Inget aning
15. Din sämsta egenskap: Oj, mycket! HAha, nämen vara rolig? xD
16. Husdjur: Inget D: Har haft katter :P
17. Kroppsdel du har mest nytta av? händerna, benen, munnen, ögonen typ det mesta?
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Lilltån
20. Jag sover: I min säng på natten
21. Djur jag är lik: Ingen aning
22. Tror du på något? ?
23. Frisyr: Halvlångt med snelugg. (tråkigt) 
24. Hårfärg: Blond
25. Ögonfärg: Grön mest
27. Vikt: Typ 34 - 35
28. Skostorlek: 36-37
29. Gillar: Många saker, men typ familj, kompisar dator , tv, sushi och massa mer :P
30. Ogillar: Hemska saker
31. Favoritmat: Sushi, indiskt, italienskt, thai, och typ nästan allt!
32. Favoritglass: Gillar det mesta, men choklad och polka är alltid gott ;)
33. Favoritdessert: vet ej
34. Favoritpizza: typ calzone
35. Favoritdryck: Kanske läsk, vatten och juice
36. Gillar du godis? Ja.
37. Isåfall vilken sort? Det mesta
38. Min favoritdrink(ar): Typ fruktdrinkar
39. Min favoritfilm: Har inte bara en!
40. Min favoritdag: Fredagar och Lördagar tror jag.
41. Mitt favoritklädesplagg: Har inget specielt.
42. Min favoritbok: hmm...
43. Min favoritmusik: Olika
44. Min favoritlukt: Tvättstuge lukt, stearinljus, parfym, blommor och mer.
46. Öl eller vin? Inget! xD
48. Senast köpta skiva: Minns inte! ;o
49. Senast film på bio: I rymden finns inga känslor.
50. Bästa låten i världen: vet inte
51. Senast lästa bok: Bert
52. Favoritförfattare: Ingen aning.
53. Skriver du dagbok? Nix
54. Bästa årstiden: gillar alla
55. Favoritfärg? ingen speciel
57. Vad ville du bli när du var liten? Popstjärna, skådespelare eller veterinär
58. Blev du det? Inte än xD
61. Katt eller hund? Båda!
63. Fobier? Sprutor, mörker
64. Deppig eller glad? Glad.
65. Politiskt insatt? Inte specielt mycket.
66. Värdesätter du ärlighet? ja
67. Brukar du dra vita lögner? inte om jag inte absolut måste.
68. Är det ok med vita lögner? Ja, om ingen blir sårad eller så. Men man ska ju inte göra det ofta! ;)
70. Har du pojkvän/flickvän? niix
71. Är du kär? Nej
72. Hur tidigt stiger du upp? vardagar olika, berorpå när vi börjar. Helger runt 10
73. Är det bra eller dåligt? Vet ej
74. Vem/vilka vet mest om dig? Jag vet faktiskt inte men mamma antagligen...
75. Gillar du att slåss? Haha, jag är en riktigt slagskämpe! xD HAha, nejmen vet inte. ;D
76. Vad har du på dig just nu? Marinblå mjukisbyxor, rosa tröja, trosor. Typ
77. Vad ska du göra ikväll? Mysa :P
78. När var du senast riktigt full? Aldrig varit
79. Är du seriös? Va?
81. Hur många bilar har du/ din famj: 1
82. Hur många biologiska syskon har du? Asså 1 hel men min halv bror är liksom som min hel. ( jag säger aldrig halvbror till honom för han är liksom min hel bror xd)
83. Isåfall, vad heter han/hon/dom? Jack, Joel
84. Hur många timmar sover du per. natt? olika
85. Vem är snyggast i världen? Ingen aning
86. Vad är du allergisk mot? nothing
87. Ska du duscha idag? Kanske
88. Vad är det för veckodag? Lördag
89. Vad är det för datum idag? 6 november
90. Vad gör du nästa år? Går i 7:an och kanske något annat kul ;P
91. Är du likgiltig? vet ej
92. Hårdrock eller synth? inget av dom.
93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Stan
94. Har du utländska föräldrar? Naj
95. Gillar du att laga mat? Mmm
96. Märkeskläder eller secondhand? Båda
98. Vem är snällast just nu? Mamma, pappa
99. Var har du ont? Ingenstans :)

Några frågor försvann för det krånglade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON