Svar på tal.


Kommentarer
Postat av: samantha

Grym tårta, vill ochskå smaka av miss gay!
Kram

@ 2010-11-05 @ 12:17:12

Svar: HAha, vet den blev as snygg xD Kom hit och ät! Det är massa kvar ;D

Puss o kram.



Postat av: Jennapenna

Omg! Jättesuperfin! Sån måste vi också göra nån gång sara. ;)

URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-11-05 @ 19:22:48

Svar: Haha, tack eller nått. Den blev lite missbildad men det är bara snyuggt :D Absolut att vi ska göra en sån nån gång. Eller iaf någon av howdini.coms tårtor xD

Det där var igentligen inte så viktigt jag bara kände för att göra det.... x) Men iaf, idag var jag, leona, blanca och maya på badhuset (igen) det var skojjs! :D var under vattnet en massa :P konstigt ? :o Men jag är lite glad för jag nuddade botten där det är 4,5 m djupt! :D Ifs gjorde maya och blanca också det men dom är skillade ungar :) HAha, men det här är inte intressant så jag ska nog sluta babla. Och istället så ska jag göra en dagens och sen gå och läsa bert! :P

Hejdå vi ses adjö farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON