Sooooft ;P (Y)

Hej du som sitter där.

Ska väll typ dra mig åt sängen snart, börjar 8 imorrn och jag vet ju hur jag är på morgonen! xD

Sara + gå upp tidigt = INTE BRA! xD (jag är så sjukt trött så jag kan typ inte gå upp)

Men försst ska man ju läsa lite kanske.  Idag vare nice i skolan, inte så mycket att göra liksom! SÅ de va bra. Sen gick jag, Miranda, Beata, Emma och Leona hem till Leona och spelade in en film! Den var nog as snygg. Jag tror inte vi hann klippa ihop den men men..... Sen åt jag typ mängder till middag för det var så sjukt gott! Det var någon kyckling i någon speciel sås som pappa hadde gjort! Lovley. :P Men nu ska jag göra mig i ording för snark snark. Såååå hare gött!
God natt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON