♥Serbell♥

Trams trams.....

Hej det är jag som är jag. Ville bara säga det. Aja. 

Idag var Lusa och Busa här :P Myys. HAha vi spelade

Robot Unicorn Attack! Love. Osso lekte vi doktor. Beata visade bästa låten jag nånsin hört! Gud jag ryser när jag tänker på den xD

Humhumhum.

Vi va inne på ansiktsboken också för er som vill veta.

Lyssna på musik (Y)

Och prata prata prata om mucket <3

Älskar bruttorna.

Jusste idag vare första dagen på temaveckan osso! Yeey. Nämen vilken tönt jag är. Vi fick göra pepparkakor i legra :P vi ska bränna och göra sånna fina saker me. :) Men det var skojj. Kanske blir lite tråkigt att vi ska göra det hela veckan för det är ganska bestämmande men vafan!

Mitt favorit ord:

SLÅ PÅ STORT!

Jag har kommit på att Q är en väldigt cool bokstav ;)
Jag tuggar papper!

Kollat på ung och bortskämd. Älskar det. HAHA. Sjukt?

Nu ska jag göra lite Hiss o Diss teeejp. Yaaaaa!



Där fick ni några av dom bilder vi tog idag :9

http://enbeata.blogg.se/       http://varningfortont.blogg.se/

Ovanför ser ni grymma bloggar skapade av grymma personer = Busa & Lusa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON