Robotar :S

Igår var jag först på badhuset med maya sen var jag pappa joel och samantha på någon teater. Det var kul. Idag var jag mamma och en kompis på en sak som min joel storebror har varit me o fixat. Man får typ kolla pårobotar som gör saker as coolt! Sen åkte jag och mamma till lagerhouse! Vi köpte massa saker. Vid 6 tiden kom våra kompisar vi gick ner och köpte massa pizzor och åt! muumms. Sen satt jag och kompis vid datan och spelade spel och typ åt massa choklad! HAha, as kul vare. Men nu ska jag typ göra mig i ordning för att sooova :D Men imorrn äre skola -.- Fast det är ju temavecka så inga vanliga lektioner eller läxor! Sååå nojs.


Bild från robot grejen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON