Nersövd.

Tjatjo.

Idag var jenna och signe här. Det var skojj. Vi gjorde typ inget specielt. Hehe. Nämen ikväll har jag inte heller gjort så mycket förutom att jag har spelat Robot unicorn attack! Yeeeey, så jefla roligt! Fast jag suger men det spelar ingen roll, för att hoppa runt där med den bästa låten nånsin i bakrunden är som en dröm! xD UNDERBART. Men är typ välfigt trött, men det kanske är för att jag gick upp tidigt imorrse. Aja gud nu bara pratar jag för mig själv. Går och lägger mig i soffan och sover nu! Puss och hej leverpastej på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON