Murmur.

Idag ska jag träffa mormor. Jag ska göra mig i ordning och sen åka till henne. Hon bor typ i högdalen. SÅ jag tar tunnelbanan. Vi ska kanske gå till typ högdalen centrum en stund. Sen kanske vi äter luch eller nått. Vi har typ inte planerat så mycket. Sen åker jag väll antagligen hem ikväll. Men nu ska jag äta frukost (som jag alltid segar med) göra mig i ordning, och kanske städa rummet lite. -.- Aja, ha en bra dag :P

jag som är en glad rudolf med röda mulen!
As gammal bild! xD Haha, bjuder på den xD


Kommentarer
Postat av: Maya

Gud va fint hår! Klipp dig så :D <3


URL: http://mayanord.blogg.se/ @ 2010-11-06 @ 11:12:45

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON