Lov :o

Gud shit va härligt med loov :D Var så sjukt roligt igår! Det var ju somsagt jag, beata, leona, emma, signe och jenna som sov hos beata. Mys. Först sminkade vi oss, vi blev faktiskt väldigt läskiga.

Sara - Clown
Leona - Typ docka
Beata - Död gubbe
Emma - Mördad flicka
Signe - Psykopat doktor
Jenna - Fladdermus
Miranda - Död gumma

Kanske inte låter läskigt men vi va läskiga. Aja här får ni en dagens graj:

Dagens humör: Bra
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens makeup: Typ inget. Kanske lite mascara :)
Dagens kram: Pappa<3
Dagens shopping: Lunch?
Dagens måste: Packa upp min väska....
Dagens vill (ha): Ben and jerry´s och cheez ballz
Dagens vill inte: Dö
Dagens roligaste: Nacka forum med Lelli Bjuness och Emma ru
Dagens tråkigaste: gå hem från södra station? xD
Dagens finaste: Emma när hon får bubbla i halsen xD Eller banan röst som vissa kallar det.
Dagens ord: jadu inte bara ett, OOOHH! en katt..... , Klockan är femtiotvå (med snyggo röst) Neeej gamlingar. O så var det nått mer.
Dagens flumm: När jag och Emma väntade på bussen och satt på bussen och pratade med nsygga röster.
Dagens klädval: Jeans tights svart linne rutig skorta och sånt där annat som stumpor tex.
Dagens låt: Fix you - Coldplay


Jag och Beata räknade ut att nu ska vi ha höstlov typ en vecka. Sen ska vi gå i skolan i ca 6 veckor och sen är det jullov! :D Nice. Men men. Imorrn blire väll något skojj som hhänder men nu ska jag lägga mig i sängen och bara slappa.

Ni får nog lite bilder från igår imorrn. :) Snor nog det av någon.
Men för att jag vill så lägger jag upp några gamla bilder nu :)



Okej där var en snygg bild! Men nu måste jag dra, så hare gött!

Tjing tjong - Falsett sång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON