Goooodnatt.

Rubriken säger allt. Nu ska jag iaf sova för jag är en trött tuffing. Har chattat med Signe, Linn, Thedde och Miranda fast hon svek mig och gick sen :'( Iallafall ville jag bara tala om för er att Miranda är min EX flickvän! xD Fast hon dumpa mig när jag sa att signe var snygg för att hon hade sagt att signe var ful och jag var snygg och då blev hon sur och dumpade mig :'( snyft. Sen ville jag bara tala om för er att vi är sjukt seriösa när vi chattar.

Vet att ni inte fattar ett skit om vad jag har skrivit men aja.
Nu slösar jag på min dyrbara skönhetssömns tid. Så bäst att jag drar min kos.
Sov goott och drömm söta drömmar! Så står jag där och stirrar på dig när du vaknar! Skojja. Aja nu blir jag lite över flummig känner jag i korppen så Ha en bra sov tid. Så ses vi imorrn.


Kommentarer
Postat av: Jenna

Aah, du gjorde också en sån där: //Sara

:P


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-11-03 @ 10:09:41
Postat av: Sara

vad menar du? xd


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-11-03 @ 11:18:40

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON