Folksamling.

Tjao cow.

Idag var Tuva, Emma, Hugo, Signe, Jenna och Miranda här. Vi körde mörker kurragömma! Haha, det var typ mörkt i hela lägenheten och man fick inte tända. Fast det var två som letade för ingen vågade gå själv. Men jag känner för att gå och lägga mig tidigt idag, och typ hinna läsa lite. Imorrn är det fredag! SÅ himla skönt. Veckn har värkligen gått fort! Känns typ som om helgen precis har tog slut och att skolan precis har börjat. Men det är ju typ tvärtom! :o Nästa vecka har vi tema vecka! Så vi har inga läxor och inga vanliga lektioner! :P Men nus ka jag sluta babla. Sov gröt.


Nån lite snygg bild på mig och Maya som jag hittade xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON