Damsuga -.-

Idag var jag med mirry. Det var mys. Hahah, vi skrattade fan hela tiden! Sen så gick miranda in i mitt rum och så var det helt kål svart, och så var det typ det i hela lägenheten. Så då blev hon rädd och typ la sig i min säng. Och då blev jag också rädd så vi tryckte ihop oss i ett hörn av min säng och trodde att det skulle komma en häxa :S Haha, nejmen sen gjorde vi varm choklad så dat va nojs. Nu måste jag damsuga! ÅÅÅHHHH pallar inte men jaja. DÅ är det iaf gjort.

Haha, vi tog inte så mycket bilder, eller jo massa men alla tog vi med thelolcam på facebook så dom lägger jag upp sen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON