Dagens.

Dagens humör: Bra :)
Dagens frisyr: Utsläppt som vanligt x)
Dagens makeup: Inget :p
Dagens kram: Pappa
Dagens shopping: Inget tror jag.
Dagens måste: städa rummet
Dagens vill (ha): sushi
Dagens vill inte: Inte kunna sova när jag vill det xD
Dagens roligaste: Badhuset med sötnosarna
Dagens tråkigaste: Vet inte.
Dagens finaste: LeonaBlancaMaya :P
Dagens ord eller mening: Jag har med mig toto idag! (eller mer gårdagens ord) 
Dagens flumm: Minns inget är för trött xd
Dagens klädval: gråa strumpbyxor svarta kortbyxor blått linne och typ kofta. 
Dagens låt: Ojdu. Har inte blivit så mycket musik idag så jag vet inte riktigt.

God natt och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON