Cowboy!

Mehej.

Jag är lite seg.

Idag var jag och Busen/Bjutness/Basa/Beta/Beata (å många fler smeknamn ;o) först på ringen ett tag jag löpte en tröja och hon köpte ett linne och hårbollar (eller hårnålar som man brukar säga) Haha.

Men sen gick jag hem och latade mig som vanligt. TV + Dator = Saras kväll.
Men jag känner för att inte lägga mig sent eller så så blir nog lite Bert snart och sen snark snark.

Jusste! Nästa helg typ ska vi ha klassfest! :D Skoj skoj skoj!? Nämen de ska bli as kul.
Det är typ ganska långt bort men aja.
Det ska vara i typ någon lokal från 6 - 10 tror jag. Osso typ as mycket GOTT GOTT GOTT!
Disco time! WIHO! Yeeey!
TÖNT!

Okej tja. Men asså gud vad jag är onödig. Nu ska jag inte babla om mitt skit längre utan här får ni lite skumma bilder.



Mitt sanna jag. (Bjuder) :o


Kommentarer
Postat av: basa

Sara, det svider att säga det här men.



Ditt riktiga du är.. sött..


URL: http://enbeata.blogg.se/ @ 2010-11-16 @ 22:08:06

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON