Venisage imorrn.

Heej, jag är skit trött. I helgen var jag på emmas landställe. Det var skit kul. Vi vandrade badade hoppade :D o hadde skoj. Men idag  gick jag miranda o signe hem till mig o bakade cupcakes till venisagen imorrn. Det var skit kul. Dom blev skit snygga! jag vet inte riktigt om dom blev goda... men aja. Jag kommer att försöka få med mig några att hänga med till grönan på fredag. För vi slutar tidigt. Aja, jag är grymt trött så nu ska jag bara försöka få jakob att sluta spamma på fb o sen gå o ta ett bad o tvätta håret.

Hej då....... -.- (somnar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON