Trött.....

Tjenare. Idag var det orgenterings dag. Men det var inte skit jobbigt. Vi gick hela vägen ( jag beata o leona) men fick ändå en ganska bra tid så! 53 min. Vi gick aldrig fel elr så. Men sen åt vi. Min mat var skit god. Sen gojrde vi entipsrunda o så. Sen gick jag o beata hem till mig o sen gick vi ut. Men sen lite senare gick hon hem. Och nu sitter jag här och är grymt trött. Det ända jag gör är att lyssna på 1 låt hela tiden o så sitter jag o sjunger.......
Normal.

PS: Imorrn ska jag Emma Signe o Miranda till typ liljeholmen (kommer inte riktigt ihåg men tror det var det) Vi ska bada o ha picnic. Det ska bli nice!
PPS: Jag typ sjunger som en galning.
PPPS: Blir massa fina sommar bilder imorrn tror jag! :D <3

Kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON