Sorry xd

Hheh, jag säger att jag ska blogga hela tiden men så gör jag aldrig det. Men jag ska försöka komma ihåg nästa gång. Aja men jag sa ju att jag skulle berätta om vad jag hadde gjort i helgen men jag pallar inte. Jag säger bara att jag o signe sov hos emma. Sen hadde vi lite kul på lördagen med miranda. Men nu har vi tema vecka. Med ett normalt tema (not) Det är konstigt. Men idag var jenna här. Vi gjorde pankakor, sen flummade vi. Sen gick hos. Och nu tråkar jag, men ska kolla på eurovision song contest. Det ska bli kul. Sen ska jag typ lägga mig o läsa en bok vi läser i skolan. Måste läsa ut läxan vi har till fredag.... Men imorrn blir det grönan med Emma, jenna, signe, leona o beata. Det blir skoj. Skriver mer när jag kommer hem imorrn om jag orkar....

Heeej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON