Sommar <3

Asså tänk! Det är typ sommar nu. Det är ju typ 25 grader ute, man kan gå i bara tröja :D, o bäst av allt.... DET ÄR SOMMARLOV OM TYP TRE VECKOR!! :D omg! Så hiiiimla härligt. Den här sommaren kommer bli bäst. Jag ska vara lite i stockholm o vara med kompisar o åka på grönan. O lite på gotland o vara med kompisar bada sola springa o ha gryymt kul. Och jag ska ju gå på grönan men jag ska också gå på ett slags tivoli eller vattenland eller så på gotland. Jag gick aldrig dit förra året så i år ska jag lungt dit. Det kostar typ 200 kr. Så grönan är dyrare om man går en gång. Men sommaren kommer iaf bli grym.

Älska sommar <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON