Snabbt inlägg.

Hellouh! Idag var ju jag på grönan med Leona o Beata. Problemet var ju att vi var tre... Men det gick bra, en fick åka själv på dom man åkte 2 o 2 på. Men det var ju kul ändå. Men det största problemet var ju insane för där ville ingen åka själv, men det löste sig åxo, vi åkte inte insane. Vi kan ju åka den nästa gång. Men jag o Beata var ändå inte så jätte sugna på den så.... Men det var synd för jag har inte hunnit ladda upp bilderna! D: Dumma fula lata idiotiska mig! Men aja ni får väll stå ut tills imorrn xD Men nu ska jag lägga mig o läsa så att jag inte kommer för sent imorrn. Tror att vi har tema vecka den här veckan men är inte säker så vi får väll se.

Ps: åkte den nya tuff tuff tåget.... den gick JÄTTE snabbt..... värkligen asså. -.-

Hallelulia!?

Till Beata o Leona: eller jag menar PÅÅÅL! :D <3 xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON