Sååå hiimla kul disco asså.

Heeej! Jag tänkte berätta om discot! Efter skolan så gick jag o Emma hem o hämtade pengar. Sen gick vi till götgatsbacken. Vi köpte varsin kjol på monki. Sen gick vi till burgerking. Vi hadde inte så jätte mycket tid så vi ät ganska snabbt. xd Men sen gick vi till emma o typ fixade oss inför discot o så. Sen gick vi dit, o vi var typ dom första i klassen så jag ringde leona men hon signe jenna o anna var inte i närheten. Sen ringde jag Tuva o dom (tuva, olivia, gabbis o julia) hadde precis kommit så vi träffade dom sedan gick vi in. Det var ganska många där. Men det var skojj för det kom bara fler o fler hela tiden. Efter ett tag kom Thedde o Hugo. Sen kom leona o dom. Efter en stund till kom Jakob o det var dom ända från klassen som kom. I början vågade typ ingen dansa. Sen började vi dansa mer o mer o efter en stund dansade alla typ överdrivet galet! xD Det var kul att skämma ut sig. Vi typ hoppade runt o skrek xD Men vi hadde väldigt fina danssteg. Det var väll lite konstig musik men det mesta var bra/roligt att dansa till. Vissa låtar var dåliga vissa töntiga o vissa roliga o bra. Men det ända man gjorde var typ att dansa. Jag köpte lite godis men inte så mycket. Sen var det några killar i 5ab (jag går i e (bild o form)xd) som typ tror att dom är jätte coola så dom stog o dansade till värsta töntiga rapplåten! xD Men sen så vann jag en godispåse för att jag hadde dansat mycket/fint typ.... Det var fint. Men sen när det var slut gick jag Emma, thedde, hugo, tuva, olivia o typ signe kommer inte riktigt ihåg, iaf vi gick o hämtade tuvas grejer hos gabbis som hadde gått hem tidigare. Sen gick jag o emma hem. Men på vägen började det regna o sen oska! Vi blev skit rädda o typ höll varan i handen o sprang! :S Det var läskigt. Sen gick jag hem o sov gott! Men nu MÅSTE jag gå o kolla på tv.

Hej då ;D <3

Kommentarer
Postat av: Gabbis!

ha,ha! Sara bra beskrivning! Ångrar att jag gick hem tidigare :( men julia ville det......

@ 2010-05-04 @ 08:04:29
Postat av: sara

Jaa, jag vet! Jaa ni skulle stannat det blev roligare sen!


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-05-04 @ 20:45:58

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON