Grönan igen.

Heej. Idag skulle jag till grönan med jenna, signe, emma, beata o leona men så kunde inte signe jenna o emma. Så då skulle ju jag leona o beata gå. Men man vill inte vara tre för då måste en åka själv. Men när vi smsa hugo så svarade inte han. Men vi ska gå ändå. Man vill ju inte åka själv på insane lixom men vi ska nog lösa det på något sätt. Antingen får man åka 2 o 2 o så får den andra vänta där nere. Eller så åker vi inte den alls. Vi har ju ändå guld kort så vi kan gå dit när vi vill. Men jag kom på att min kamera får plats i en ficka jag har så jag kan ta med mig den o ta lite bilder! :D O när jag kommer hem får jag ladda upp alla bilder från i fredags också! ;P Men nu måste jag fixa lite så jag skriver mer när jag kommer hem!

CU

Kommentarer
Postat av: Jenna ♥

När jag, Signe & Cajsa (en kompis till oss) var där så gjorde vi så att en åkte själv, sedan nästa gång en annan och nästa en annan, alltså fick alla åka själv en gång var!

Hade gärna velat följa med men min dumma svanskota som började göra jätteont >:(

KRAMISAR <3333


URL: http://jennaja.blogg.se/ @ 2010-05-16 @ 19:15:14
Postat av: sara

Så gjorde vi också. Fast vi åkte inte insane för där ville ingen åka själv. Mm, det var synd men vi får gå någon annan gång.

kram <3


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-05-19 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON