Fin dag (Y)

Heejsan! Idag var ´Beata(pål/paul)  o Leona(Påål)  här. Vi köpte chips o dipp! :D Och jag köpte en polka choklad för att spara till någon gång jag blir sugen och för att jag inte har smakat den. Men vi åt det o kollade på tv. Sen skulle Leona gå :( D: Så då gick jag o Beata till ringen. Vi typ gick runt o kollade lite o så. Men köpte inget. Sen skulle hon också gå. Då gick jag o handlade lök o shampo. Sen tvättade jag håret och nu sitter jag o lyssnar på musik. (Y) Jag sitter med mammas data vid de nya hyllorna som pappa har satt upp. Där är det också som ett litet skrivbord som ska vara som pappas arbets plats. Men nu är jag suuuper törstig så ska pausa låten (xD) och gå in i köket och ta ett stort glas vatten med is i eller juice. :)

PS: imorrn måste jag göra läxor. :(  
PPS: Sen när jag har satt mig vid andra datan ska jag ladda in bilderna från kameran! :D
PPPS: Mary and max ;D (ingen fattar om man inte har sett filmen)

Hejdåååååå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON