Badat! :D

Heeejsun. Efter skolanb gick jag emma, signe o miranda och köpte bullar, kakor, jordgubbar o sprutgrädde. Sen åkte vi till liljeholmen, och gick till trekanten...det är en sjö. Vi satte oss vid en strand på en gräsmatta och åt lite bullar o kakor. Sen sprang vi ner o kände på vattnet. Det var inte alls så kalt som jag trodde att det var. Men det var ju fortfarande ganska kalt, men inte jätte jätte. Så jag o signe satte oss på en brygga och viftade lite med föterna i vattnet. Sen typ helt plötsligt hoppade jag i. Först skrek jag men sen tänkte jag efter o det var inte så kalt. Man vändje sig efter ett tag. Sen hoppade signe i tror jag. Och sen emma o miranda oxå. I början simmade ingen ut. Sen efter ett litet tag simmade miranda ut. Men jag i signe vågade inte. Sen simmade jag o emma ut lite men då kom signe efter oss o skrämde oss med att det fans hajar i vattnet. Signe: " det känns som en vithaj simmar rakt imot mig nu" :S det var läskigt. Men jag o emma kom en liten bit iaf. Sen åt vi resten av matsäcken. Sen tog vi på oss kläderna packade ihop o gick till en kulle som vi hadde sett från vattnet. Det var fin. Eller asså det var inte direkt som en kulle mer som ett högt berg med gräs på. Det var ganska brant men inte så jätte. Vi lämnade våra väskor där nere o började gå uppot. Efter ett tag var vi äntligen uppe! Det var fint där uppe. Sen skulle vi ta oss ner. Det gick inte så jätte bra..... Det var fullt med brännässlor :S Men vi var omringade så vi kunde inte göra något. Bara springa. Så vi sprang över alla brännässllor fort som fan. Sen blev vi helt röda på benen xD Men miranda hadde inte vågat gå där så hon tog en annan väg där hon ramlade på ryggen. xD sen efter en stund var alla nere. DÅ gick vi till en park med saker som var formade som frukter. Sen åkte vi hem. Och nu har jag precis gjort läxor o lyssnar på musik. Ska ladda upp bilderna från idag, logga in på facebook. Ladda in bilderna där o här :D Så ses snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON