Var ett tag sen nu :P

Heelujsan! Det var ett tag sen jag bloggade. Men nu är det dags igen. En sak bara.................DET ÄR SOMMMARLOOOOOOOOV! SÅ jäkla härligt! Hadde avslutning i onsdags. Efter avslutningen gick jag Beata och Emma och hadde picknick på ett litet ställe med jordgubbar o annat gött. Sen åkte vi hem till beata. Där lagade vi tacos badade bubbelpool typ skit länge. Satt o pratade o så sov vi där. Nästa dag tog vi massa fina bilder med beatas kamera. Sen åkte jag hem o var med familjen. Igår var jag signe och hugo på eriksdalsbadet ett tag, det var skojj. Sen gick jag hem och kollade på film med mamma. Idag har jag inga planer så förmodlingen blir det så att jag är hemma och typ städar och hittar på lite roliga saker för mig själv o kanske något med jack. För mamma ska bort med några kompisar. Men just nu är det inte så fint väder o det värkar inte bli det så det är nog ingen bra dag för att gå ut och ta sommar bilder eller sola eller något sånt. Men nu ska jag hjälpa mamma o städa lite.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: tuva

låter mysigt!! :).. och kul!

@ 2010-06-12 @ 15:45:21

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON