Rubrik....

Nämen tjena! Var några dagar sen jag bloggade men nu bloggar jag iaf xd Ehm i söndags var det väll (när jag signe o jenna var i nacka forum) så sov jag o jenna hos signe o så. Det var mycket roligt xP Nästa dag gick vi o emma på grönan. :D det var nice det me. Sen sov alla tre hos mig o vi hadde lite party xD Aja men sen typ kommer jag inte ihåg xD Men iaf igår så var jag hos beata :) vi bakade cupcakes! Dom blev sjukt snygga! o goda! :D Vi är prrrooofs! Sen åkte vi hem till mig o sov där :P Det var flumm. Eller vi var flumm......Lite crazy. Sen idag på morgonen så lekte vi ._. Sen lyssnade vi på gamla "barnsliga" skivor! :D typ hit's for kids! :D yey. Sen spelade vi Twister. Jag vann båda gångerna men andra gången var det jämt o första gången visste inte beata en sak man inte får göra xd Men andra gången höll vi på i 40 min -.- hadde typ kramp efter det. Sen skulle beata hem. Så jag var hemma själv o typ slöa. Sen kom pappa o så skuttade vi till affären. Sen åt vi middag. O nu sitter jag här o tråkar. Imorrn har jag inga planer på dagen. Men senare ska jag iaf möta upp emma o så ska vi åka till hennes land över helgen. Sen när jag kommer hem (på söndag) så ska jag börja packa inför gotland på onsdag. Men nu ska jag gå o ta glass :D

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON