PICs

Här kommer massa fina bilder som jag bara hittade i datan :P

Först lite bilder som är tagna nyligen!


lite bilder jag tog när jag hadde tråkigt.


mina sötnosar <3 emma o signe

emma o jag xD <3

lovley <3

tre i ett (ett = en kläning) xD

Snyggingen själv!

Det var några bilder från när jag o signe sov hos emma en gång :D

Nästa dag åkte vi och miranda till liljeholmen o badade :




SKOL AVSLUTNING! 



Det var lite bilder det. Bilderna från när vi var hemma hos beata har beata o så. Men jag tänkte ladda upp fler bilder men jag pallar inte nu. Får blir någon annan dag....när jag orkar. xd

CU

Kommentarer
Postat av: Leona

ämmen fy fan vilka hämska bilder det var på mej!! Var du tvungen att ta så fula bilder på mej?! xD <3


URL: http://varningfortont.blogg.se/ @ 2010-06-12 @ 22:07:41
Postat av: sara

Näää! fy leona! Dom är jätte söta ju! <33


URL: http://juuustsara.blogg.se/ @ 2010-06-13 @ 12:58:17

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON