Nacka forum! :P

Tjjo brä. Nu är jag hemm igen. Jag o mum gick ju till en färgbutik för att kolla färgprover. Jag ska ju måla om i mitt rum i sommar. Eller min kusin ska. Jag ska ha en typ ganska mörk blå lila på väggen ovanför sängen o dom andra väggarna ska vara vita. :D Vi hittade en fin lila. :) Men iaf, idag ska jag till nacka forum med signe o jenna. Vi ska typ shoppa lite :P Det ska bli skojjs! Vi ska mötas halv 3 så innan det ska jag: skriva klar det här inlägget xD, Städa upp lite kläder i mitte rum (som jag var för lat för att göra igår -.-), städa upp lite saker i badrummet :P Sen skajag dra. O så kanske jag ska äta lunch också xd
Menmen....... Jag tar med mig kameran så det blir nog lite fina bilder. Sen ska ni ju få se vad jag har köpt också.

Jusste, jag skulle bara säga att jag åker till gotland den 23. Asså typ två dagar innan midsommar. Men jag kommer blogga där men inte lika mycket. För jag kommer ha massa annat för mig xP Men nu börjar det hät inlägget bli tråkigt (som om det aldrig har varit det -.-) sååååå

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON