midsommarafton

Är här nu! På gotland! Sååå nice. Nästan alla på gården är här. Och idag är det MIDSOMMARAFTON! WEEEI!! Igår var vi på en strand sen var vi på gården o sen badade vi i en pool på en kampingplats. Och sen var vi bara här o spelade spel. Jusste vi tog ett kvälls dopp vid en gammal hamn. Och nu ska jag o mamma åka och handla lite. Sen ska vi till hamra o dansa runt en stång. Och sen ska vi (jag och min kompis wille)  göra tårta! :D Sen är det middag för hela gården. Men nu ska jag dra!

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON