Back. ;D ?Ugsnfdkj?!

Hemma från emmas land! Kom ju hem i söndags. Jusste! Fick ca 30 myggbet! x( Men iaf då kom jag hem på kvällen och så var jag bara hemma o typ testade massa kläder som var försmå för jack. Sen igår kom först mormor på lunch sen gick jag o emma på grönan, det var nice! Vi träffade Leona o jenna där. :D Sen åkte vi hem o då gick jag mamma pappa o jack på fast/middag hos min faster. Och idag har vi bara packat och städat för att imorrn åker vi till GOTLAND! :D (Y) Vi åker bild til nynäshamn och sen tar vi båten. Jag tror att båten går vid 12 men jag är inte säker. Iaf jag är typ klar med packningen, jag ska bara plocka upp lite saker i mitt rum och så ska vi lyfta ut några möbler. :) Om vi ska lyfta ut sängen ikväll så kommer jag få sova i typ arbetrummet eller någon annan stans, asså det beror på vart vi ställer sängen. :S :D Asså på gotland kommer jag kunna blogg men kanske inte kommer "hinna" göra det lika ofta. Vi får se. Kommer iaf ta och ladda upp bilder :D Men nu ska jag göra dom sista sakerna som måste göras. Sååååå


CU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON