Åker snart.

Vi ska snart åka. Blev lite konstigt inlägg igår. Men det var för att datorn är fail och så började den låta liksom som en brandbil! -.- jobbigt. Men men nu sitter jag o äter frukost! :D Jag är små yoggisar. Den ena smakar massa olika frukter o den andra jordgubb. :) Jag är tyå klar för att åka. Men jag måste hitta en borste någonstan i huset! För jag har packat ner min. ._. Men jag skulle vilja fortsätta ladda up bilderna som jag gjorde igår. Men jag hinner inte :( Och nu måste jag gå för att hjälpa till! Jusste båten tar 4 timmar så om jag vill/får så kanske jag hinner blogga på mammas dator då :D Jag ska åka samma båt som min kompis! Julia :) http://swedensweetie.blogg.se/   <----- hennes blogg :)

CU (på gotland) :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON